Alközponti megoldások

Mindeki használ telefont. Minden cég munkatársai telefonálnak.

Ki többet, ki kevesebbet, de elkerülhetetlen a sikeres működéshez.

Optimalizálni azonban ezt is kell, sőt, ez akár versenyelőnyt is jelenthet!

A legmodernebb alközpontok megfelelnel az elvárásoknak, legyen az gazdasági, technológiai vagy humán.

Csökkenhetnek a költségei

  • A kimenő hívások megfelelő, költséghatékony útvonalának kiválasztásával jelentős költségcsökkentés érhető el.
  • Telephelyei között akár ingyenes hívások is kezdeményezhetőek.
  • Emeltdíjas hívások letíthatóak.
  • Magán jellegű hívások egyszerűen elkülöníthetőek, a törvényi elírásoknak megfelelően, így nem igényelnek utólagos hosszú és bonyolult adminisztratív munkát.

Növelheti hatékonyságát

  • Nem lesznek elveszett hívásai, nem lesz elveszett ügyfél, megrendelés.
  • Hasznos, közérdekű, reklám üzeneteket adhatunk át egyszerűen ügyfeleinknek.
  • Munkatársainak nem kell a hívások kapcsolgatásával, "útbaigazítással" időt töltenie.
  • Nem kell üzenetfelvétellel és átadással bajlódnia kollégáinak.

Az Euronet több évtizedes tapasztalatai alapján az Asterisk alközponti megoldást ajánlja.

Az Euronet komplett alközponti megoldást szállít, szükség esetén felméri az igényeket és az alközpontot Call-, Contact Centerekhez integrálja, vagy együtt vezeti be ezeket, igény szerint.

Komplett alközpontoknak ajánljuk

545px Asterisk logo

 

 

 

 

exten jeta 5.1

© 2001 -  2017 Euronet Magyarország Informatika Zrt.

SSL ClassC

Please publish modules in offcanvas position.